förlåt för dålig uppdatering

hej :) förlåt för att jag iaf inte har skrivit på länge, har bara inte orkat.
vene vad jag ska skriva, kan väl berätta vad jag gjort dom senaste två dagarna. i fredags mådde jag inge bra så jag var hemma från skolan och gjorde inget. jo typ kolla på desperet housewives säsong 1, låna den av mattih. sen så satt jag lite vid datan och gjorde lite läxa. jättekul.. och igår så gjorde jag inte heller nått, mådde inte bra då heller, jag räkna klart matten iaf. sen på kvällen var det ju pearl harbour, älskar den filmen! har sett den nåra ggr nu, och den är fortf lika bra och sorlig.  jaaa, idag har jag match annars ska jag inte göra nått har jävligt ont i magen just nu så det är bäst jag tar det lite lugnt.
men ni får ha det så bäst, puss! /karin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0