fotboll är härligt, ibland.

ja, ibland så blir man så himla glad när man spelar, iaf när det går bra. fast det är väl klart ;) idag kändes det bra, 2-2 mot åkersberga. borde ha vunnit, tappade första 15min i andra halvlek, det var då deras mål gjordes.. men annars var vi helt klart bättre enligt mig iaf. sen måste jag bli tuffare igen, förut tog jag i allt jag kunde när jag gick in i närkamper, men inte längre :S måste börja tänka som jag och mattih tänkte förut "vafan spelar det för roll om dom gör illa sig? det är ju bara bra för oss" haha, iofs är det ju det, men riktigt så fult ska man ju inte spela. fast liiite hårdare och fulare kan man köra än vad jag har börjat göra. jaa, mer hade jag inte att skriva, ska ner och duscha nu, sen ringa mattih och thess :)

hare bra! <3 / karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0