glad :)

tjaah :D
vi vann matchen, det är därför jag är glad haha. 2-0 till oss blev det. egentligen kanske det borde vart mer till oss, men vi lyckades inte få in bollen i mål, fast vi var så mycket bättre. eller jag tyckte det iaf (: och så hade vi våran supermålis elsa som rädda en straff, underbart!  men alla var jätteduktiga, bra gjort tjejer! :D
hahaha sen blir man ju alltid på bra humör när man är med familjen pettersson, fast madde var inte med dåra, men dom är så jävla roliga! hahahah matte är skönast fan, haha eller hur?! :D och therese oxå ofc :P<3 men nu måste jag duscha sen ska jag sova. har sovmorgon imrn, jippi.. börjar 40 min senare haha :P kul liksom, hinner aldrig sova ut så går typ runt som en zombie i skolan, nästan iaf haha. men godnatt hörs imrn <3 / karin


Kommentarer
Postat av: thess

jag vet visst är vi sköna, haha, skojja , bara:P

haha, du är också rätt så skön :P<3

2008-08-26 @ 20:44:14
URL: http://delikathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0