hemmakväll

hej bloggen.
igår blev en hemma kväll. Satt med mamma och kollade på csi och casanova. helt okej faktiskt. gick och la mig jätte tidigt också. Blev helt slut av skolan typ. Usch.

nu sitter jag här och väntar på att en kompis ska logga in nånstans så vi kan hitta på nåt. Hennes mobil har blivit baxad så jag kan inte ringa. Får väl se vad vi hittar på.
btw har jag blivit vegetarian om jag inte sagt det. För miljön. Ska försöka att äta mer lokalproducerat också, men det är ju svårt. Det är ganska lätt att vara vegetarian änsålänge (utom att jag har fuskat med kräftor, men jag kan inte leva utan det), kan ju vara eftersom jag ändå inte varit speciellt förtjust i kött på sista tiden ändå.

vi hörs snart. Puss! / ankan

cookie och jag på blidö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0