jag kan int hålla koll på grejer.

jag var nyss på väg ut genom dörren för att gå till träningen. Sur på mig själv var jag oxå, eftersom att jag verkligen aldrig kan hålla koll på tider. men sen får jag ett sms där det står att jag skulle ha fika till dagens match. shit asso hade ingen aning om det och det vara bara att gå tillbaka in igen. lite skönt var det iallafall att få slippa komma försent till träningen. och fotbollsmatch är ju typ underbart. Måste verkligen glidtackla nån idag, så jävla kul. Förra gången tryckte jag bara till en tjockis, men det var helt okej det med.

fan jag har hört att man kan sluta växa om man inte äter tillräckligt med proteiner.
Är det sant? För jag är lite för kort enligt mig och nu när jag är vegetarian vill jag ju inte stanna i växten. idag åt jag qinoa sallad när jag kom hem, syster sa att det hade en del proteiner i sig iallafall. Kändes galet nyttigt oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0