skolan är förjävlig

shoo, det är ankan här. Har inte uppdaterat speciellt mycket nu på ett tag men vafan, så jävla mycket skola och fotboll.
börjar få panik med det där med skolan. För att ens få G i NO måste man rita en ritning på en bro i rätt skala och sen bygga den riktigt bra till ritningen. Så i eftermiddags kunde jag inte sluta må dåligt över det. Min ritning var skit och min bro var för enkel. Men jag valde en annan och vips så sa min lärare att jag kunde bli arkitekt, typ.
och det är ju inte bättre för att man aldrig får sova ut och går runt som en zombie. Men jag har iallafall lärt mig nu att killarna i min skola inte är så dumma i huvet som jag har trott (om ett par av dom iaf) vissa är ganska roliga, om man orkar umgås med dom :)

måste städa här hemma. Allt ser förjävligt ut, men mitt huvud är liksom inte tillräckligt bra just nu. borde ta en alvedon och sen sätta igång. får ju se hur det går .

oj ni kanske märker att jag är trött haha? <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0