sy in mina jeans

jag är på dåligt humör, men jag ska sy in ett par jeans som jag fick av min kusin i usa. Dåligt humör är jag på för att jag inte kommer få några nya kläder i höst typ :/. bortskämd? kanske (inte) men det är inte så kul att bara ha typ 4 hoodtröjor att gå runt i. Jag vill ha underbara stickade kläder!
aja. Det här blir dom första jeansen jag syr in, så det kan hända att det blir förjävligt.

juste, sen drar min mor till usa i morgon bitti. Mormor är lite för sjuk nu :/ då får jag dras med pappa ännu längre och tänka lite extra på mormor. :( älskar ju henne, även om hon kan vara lite jobbig. men det är ju så när man är gammal.


portugal08, ser ut som ett fån i ansiktet, men det är bara för att jag läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0